Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Duktig Jessica!! =)

Kategori: Allmänt


Japp..tycker jag varit väldigt duktig idag!! =)

Har diskat å gått me massa skräp..å så har jag rensat å möblerat om i mina garderober!!Tror verkligen att jag kan hålla det så här nu!! =) Hoppas det iaf!! =) Sen har jag röjt upp i min bokhylla oxå å så har jag monterat ihop en superhärlig lampa som jag å Madde köpte när vi var på Ikea för typ månader sedan..haha ;-)

Nu tänkte jag ta en snabbdusch å sen blir det att fara in till stan å lämna igen filmerna som vi hyrde förra veckan å sen hem till Madde å käka lite middag å bara vara å snacka en massa skit!! Hihi  =)

Men men..nu börjar jag få lite brottom som vanligt!!Men men..vi hörs senare!! =)


Puss & Kram =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: