Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Då var man tillbaka i lule igen då...

Kategori: Allmänt

Känns väl sådär att vara tillbaka!!Brukar vanligtvis tycka att det är helt underbart att komma hem igen när man varirt borta nga dagar!!Speciellt till katterna!!Men idag ville jag inte alls åka hem!!!!!!!!! =( Hade lätt kunnat stanna kvar!!Om jag inte hade jobbet som väntade imorgon...

Vaknade ca 06.30 imorse..blä..visste ju va som väntade så var inte så överlycklig...Gjorde oss klara å tog sen tunnelbanan till T-Centralen!Sa hej då till Carro som skulle me tåget 08.10 hem till Gbg..å jag gick/sprang ;) till Arlanda express.Där jag precis hann me tåget!Å efter 20 minuter var jag framme!!Väldigt smidigt de där!!!Endast 120 kr!! =) Å taxi kostar typ över 400 eller nå å de tar säkert längre tid..så det är ju skitbra!! :-p Plus att det är miljövänligt oxå!!! =) haha =)

Hoppade sen av å kom då på att jag hade ju parfymen i handväskan å det går ju inte för då måste jag ju slänga den i kontrollen...tur att jag kom på de innan jag checkat in väskan för då hade jag ju varit tvungen att slänga den!!! =( Så fixade det å checkade sen in mitt bagage!Sen blev det att äta frukost.Gick sen till min gate å ringde Madde å surrade lite å sen fick vi kliva på!! =) Å flygningen gick väldrigt snabbt!!Tror jag slumrade till lite då å då!! =) Men var jobbigt att sitta för det var som att ngt stack till i ryggen..så visste inte riktigt hur jag skulle sitta så han som satt bredvid mig undrade nog va fan jag höll på me..haha =) Landade nästan 10 minuter innan planerat!!Sköönt!! =) Funderade sen på hur jag skulle ta mig hem...för flygbuss till stan å sen ta en till buss hem å gå en bit kände jag inte för..så tog en taxi å tänkte att det inte kunde vara så dyrt!!!Men jävlar att det var!!! 311 spän från kallax hem till mig!!!Det blir aldrig mera att jag bara hoppar in i en taxi!!Det kan jag lova!!!

Men det var ju skönt att vara hemma bara 20 minuter efter man landat!!Å katterna välkomnade mig på en gång!!!Trodde jag skulle få smöra länge för dom för dom har tydligen varit riktigt sura under dagarana jag varit borta å knappt kommit fram.. =) Sötisarna!! =)

Har nu ätit lite lunch å tänkte nu bege mig ut till storheden å hämta ut min telefon!!!! =D Fick ett sms i fredags att jag den har kommit nu!! =) Så hoppas dom fått bukt på problemet å den funkar igen!!! =) Min älskade telefon!!! =)
Å så tänkte jag handla lite hem för det var ganska så tomt i kylskåpet!!Å så tänkte jag se om jag hittar ngn fin blomma eller nå till mamma eftersom hon varit så snäll å hjälpt mig me prinsarna när jag varit borta!! =)

Här får ni lite bilder från min kamera som jag tagit under resan!!Kommer mera sen när jag får Carro´s bilder!! =)


Carro & Jag innan konserten!! =)            =)            =)            

Kommentarer


Kommentera inlägget här: