Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Då var det måndag igen.. =)

Kategori: Allmänt

Blir lite less på morgonen..kan som aldrig sova ut hela morgonen!!!Har säkert vaknat 15 ggr innan jag till slut steg upp vid 10..fast idag skyller jag mestadels på katterna för dom har levt om som galningar hela morgonen!!!!! Grrr... =(

Men gick upp å såg att det var härligt väder ute!!Dock inte tillräckligt för att lägga sig ute å sola i bikini.. =(
Måste hinna ta mig till sun tan oxå..hade velat hinna dit iaf 2 ggr innan jag far ner till Sthlm så man har lite färg på kroppen!!Men är lite tveksam till att sola på solarium sen jag hörde på en nyhetssändning om hur farligt det kan vara!!Men jag solar ju inte flera ggr i veckan..oftast blir det 1 gång..men max 2!! =) Så jag hoppas att jag inte är i riskzonen!!

Åh snart börjar jag jobba..jobbar 13-21.15 idag..men är sen ledig tisdag å onsdag..skulle ha varit ledig torsdag oxå men har bytt en av dagarna från nästa vecka till denna vecka när jag ska till Sthlm!! =D

Å Madde..Hos dig finns det alltid ljus...men man måste ha nga tuffa stunder för att dom braiga stunderna ska kännas ännu bättre!!!!! =D Love you Honey!!! =)

Nu blir det att göra sig klar!! =)

Bye bye =)


Miss you M!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: