Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Blondin...?? :p

Kategori: Allmänt

Kom på igår att jag hade skrivit lite fel rubrik igår..HAHAHA..inte fanken var det då skärtorsdag..de va ju kristi himmelfärds dag eller nå liknande...!! =)

Men igår blev det stallet!!Plutten såg lite sur ut på mig när jag kom...å var sur nästan hela tiden tills jag satte mig upp..kan det vara att jag varit borta ett tag!!Hoppas de!! =)

Så igår blev det att hoppa!! =) Det gick riktigt bra!!han var lite seg från början å rev nga ggr på ett räcke men när han kom igång så var han jätte fin!!Höjde upp lite å han hoppade strålande!! =) Men det blev inte alltför många språng eftersom det var så sjukt varmt å han var typ dygnsur i svett!!Sen blev det en lång skrittur ut längs kollonilotterna me Nina & Måns! =) Skönt..plutten ville inte vända hem igen..det gick ganska mkt segare hemmåt.. =) Sen blev jag kvar i stallet en bra stund..blev en massa surrande när jag inte varit där på länge å många ville ju höra om min Sthlm-resa!! =)

Bestämde mig sen för att promenera mot stan!!Å gud så skönt det var!!!Gick riktigt raskt hela vägen!!Stannade till en sväng hos Madde & Nina på skurholmen för dom var hos deras föräldrar..Var där å surrade en liten stund innan jag började promma vidare mot stan..Mötte då daniel som var ute å gick..surrade en stund där å fortsatte sen!!Hade tänkt att gå in till sun-tan å sola mmen insåg att eftersom jag stannat lite länge för många ggr så skulle jag inte hinna om jag skulle me bussen hem..så gick inte till frida på hotellet å surrade ett tag!! =)

Sen blev det bussen hem å raka vägen in i duschen!!Var dygnsur i svett efter ett hårt hopp pass å sen en mkt rask prommis!!!Men otroligt skönt var det!!! =)

Igår vart det bara slött!!Surrade lite i telefon å såg lite tv..

Har som vanligt vaknat flera ggr inatt..less!!!Tänkte att jag skulle promma in till stan på morgon å sola men såg att det var ju så fint väder så la mig på balkongen istället å ska nu strax promma till jobba!! =)

Å hela helgen blir det att jobba!!E pank dessutom så de e lugnt!!Å idag har vi fått lönespecen så får väl se om jag kommer bli nöjd!!Hoppas verkligen de för jag jobbade som ett as förra månaden!!!

Men men..nu måste jag skynda mig så jag hinner innan jag börjar jobba!!

Puss & Kram =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: