Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Onsdag..

Kategori: Allmänt

Japp..trodde jag skulle kunna sova ut imorse när jag gick å la mig så sent igår...men icke!!Vaknade vid halv 8 å va pigg..men jag  vägrade gå upp!!Så efter mkt om å men så somnade jag om å vaknade vid halv 10..Skönt!! =)

Gick då upp å sen har jag praktiskt taget suttit här vid datorn sen jag steg upp..Harr kollat runt en massa olika saker...
Jag & Elli har bestämt oss för att åka på Pay & Jump nästa onsdag som Mikkelsgården å AHS anordnar! Det blir en bra början för Plutten.Han får komma ut å "träna" å ha bra med tid på sig eftersom det är ju ingen tävling!! =) Så det tror jag blir jätte bra!! =) Ska bara tänka ut va han å jag ska hoppa..Han går ju dessutom nu på hack för han har fått sår i munnen så ska prova å hoppa på de på fredag å se hur det funkar!!Elli hoppade på det i lördags för Linda å hon tyckte att det funkade bra!! =) Så får hoppas på det!! =)

Å så måste vi ju hyra en kärra så har suttit å letat runt efter en boggie som ngn hyr ut men hittade ingen så Elli hade ngn som hon hyrt av förut så vi kör på de! =)

Nää..nu måste jag ta å göra mig klar för att åka å jobba..blir jobb idag 15-20.45..Sen får vi se om det blir film ikväll oxå eller om det blir att slöa framför TV:n.. =)

Ha de bra!

Kommentarer

  • Joline Mamma till 2! säger:

    hej syster.. haha aa ja hörde att han träffat dig =) haha kul...



    va kul att du har en blogg med ¨d娴 vet man vad som händer i ditt liv



    pussar o kramar från oss

    2009-03-04 | 18:19:18
    Bloggadress: http://jlns.blogg.se/

Kommentera inlägget här: