Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Ojojoj..länge sedan!!

Kategori: Allmänt

Har fått lite klagomål nu att jag inte varit så duktig på att blogga så ska försöka skärpa mig!! =)

Har hänt ganska mkt dom senaste veckorna men orkar inte skriva om allt..har varit mkt jobb..har sett massa filmer..lagat massa mat..festat en del..men inte alltför mkt! =)

Så i veckan som var så var jag ledig 5 dgr! =) Mkt skönt..så var i stallarna alla dagar typ..

I Fredags blev det middag me Madde efter jobbet..lördag morgon vart det stallet å hoppade Plutten..å de märks att vi båda var otränade!!!Så nu måste vi börja träna ordentligt inför sommarn..ska ju träna för Åsa om ca 3 veckor å som det var i lördags kan det inte vara!!!

Sen blev det att fara hem å vila en stund..sen på kvällen var det dags för fest me Frida.Vi hade planerat kvällen sen länge så var riktigt sugen å så hade jag inte festat på länge..Kvällen började hos Frida..där blev det att göra sig iordning å dricka.. =) sen gick vi till en förfest inne i stan..trevligt!!Men vart lite för mkt dricka lite väl snabbt..hade knappt ätit nå på hela dagen så spriten gick rakt upp till huvudet å sen blev det vatten resten av kvällen!!Sen blev det prommis mot Olivers..Var skoj från början men lite väl för mkt folk!!Träffade Madde där inne.skoj! =) Men drog ganska tidigt därifrån för jag vart jäkligt less!!!Så gick förbi Leonora på Invit å surrade en stund å mötte sen Erica på Matstället å surrade en stund å tog sen bussen hem!

Vaknade sen helt död på söndagen å låd å drog mig väldigt länge i sängen!!
Kanske lite för länge dock..

Sen var det bara att göra sig ordning för fest igen..en söndag lixom...men vi skulle ha personalfest me Guard.Vi kan ju som inte ha det på vanliga fest kvällar eftersom då jobbar vi! =)
Å var inte alls sugen på att festa eller över huvudtaget men till slut så var jag tvungen att fara för hade lovat nga att komma!Så jag gjorde mig ordning me min nya fina tunika skjorta som jag köpt i veckan som jag så länge velat ha!! =D
Vart dessutom riktigt nöjd me utstyrseln å allt runt omkring..

Så min plan för kvällen var att fara dit å äta å vara nga timmar för att sen fara hem å slänga mig i soffan å se massa tv!! Å vet ni vad..min plan föll i stöpet!!! =) Hade bästa kvällen på mkt länge!!!!!Synd bara att min mage inte tyckte om maten!!Men det gjorde jag!! Men vilken personal fest!!Har aldrig varit med om ngt liknande förut!!! =) Åhh skoj hade vi!!!! =)
Å ju längre kvällen gick så blev den bara bättre å bättre!!! =D Å jag som skulle fara hem tidigt..hahaha det kans jag säga att det inte blev!!!Var hemma vid halv 5 ca på morgonen... ;-) Tack DU!!!!! =D

Blev inte mkt sömn den natten..å sen blev det jobb..å sen hem i soffan å såg en film å sen stöp jag i sängen!! =)

Vaknade vid halv 10 men orkade verkligen inte gå upp så låg å drog mig i nga timmar..hehe!!Men skönt var det!!
Sen har jag varit me Madde å fikat på Mat & Prat å sen har vi gått runt på stan..Madde hittade ett par byxor!Mkt fina!!! =)

Å nu sitter jag hemma å bara tar det chill!!!Ska laga mig lite middag å sen blir det slött resten av kvällen!! =)

Ska lägga in bilder från dom senaste veckorna i datorn å slänger väl in nga här så ni får se!!! =)

Men men..nu ska jag gå å göra mig lite middag å hoppas på ett telefon samtal ikväll!! =)

P & K =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: