Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Oj va jag borde sova nu!!!

Kategori: Allmänt

Detta är verkligen inte bra Madde!!!!! :p

Hann diska innan jag for till jobbet så nu är det inget berg längre!! =)

På jobbet var det ganska lugnt fram till kvällen..Då Swedbank bank verkade ha ballat ur..inget funkade från dom!!!Så ni kan ju tänka er vilket kaos det blev!!För dom som bara hade deras kort å inget annat kort eller kontanter var ju tvugna att lämna allt...Skulle ha slutat kvart i 9 men kände att jag inte kunde lämna dom i sticket så stannade kvar å hjälpte stänga i all kaos!!Men det gick bra till slut!! =)

Sen for vi till kvantum å handlade lite saker!! =) Å det visade sig att dom hade exakt samma problem!!Tyckte synd om dom för dom skulle ju ha öppet 2 timmar till!!!

Sen for vi hem till mig å gjorde klart för film!!Idag var vi ändå nyttiga!!Det slank ju ner lite chips å dipp men inte alls lika mkt som igår!!! =)

                                                                                      

Nu har vi sett dom resterande 2 filmerna..Kom på när vi börja me den första dans filmen att jag hade ju sett den!!! =) Men det gjorde inte mig nå!! =) Sen såg vi "Mirrors"... den  var faktiskt ganksa läskig men kunde ha slutat annorlunda!!!!!!Eller hur Madde?!

Vi hade tänkt vara hurtiga imorgon å bege oss ut på en promenad på fm men insåg att madde inte skulle orka de!!Så det får bli till helgen istället!!

Men nu måste jag bege mig mot sängen..måste ju hinna sova ordentligt innan jobbet imrogon eftersom Kevin Borg kommer dit å ska sjunga å signera så då kommer det vara väldigt mkt barn å annat!!!!! =)

Men men...o natt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: