Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Oj va jag borde nanna sova nu!!!

Kategori: Allmänt

Jaa..denna dag blev väldigt lång!!!

Blev lite slött på em å satte sen igång med städningen!!Dammsög å skurade hela lgh!!Städade även undan massa papper å fixade så nu ser man hur mitt middagsbord ser ut!! =) haha :p
Blev ritkigt mysigt!! =D

Blev sen att ta en snabb dusch å göra sig klar för att fara in mot stan å möta upp Madde efter hennes träning!Mötte då även min mormor å hennes syster som varit hos mamma min å ätit middag å allt,,skulle egentligen oxå ätit där men det glömde jag bort i all städning... =) Mötte sedan upp Madde å vi for å solade på Sun Tan..Härligt!! =) Sen for vi förbi kioskpiraten å handlade Cola, sen till Hemma kväll å hyrde 3 filmer! =) Sen hem till Madde en sväng å hämtade lite nödvändigheter..sen förbi maxi å köpte lite gott.. =) sen in till stan igen å Waldorf å köpte Kina mat!!Jag åt Friterad kyckling me ris å sötsur sås..å så vitlöksbröd såklart!! =) Madde åt Stekta nudlar å kyckling!! =)
Det var så gott men det hinner ju som bli lite kallt..men gott var det ändå!!! =D

Sen började vi med den första filmen som Elin rekommenderat! =) Å Guu så bra den var!!!!!!! =D TACK Elin!!! =)

                                                                                   Filmen i mitten!!!Guu så bra den var!!! =D

Sen blev det att se min absoluta favorit film!!! =) STEP UP!!Älskar den å Channing Tatum är så sjukt jävla snygg!!Sorry.. ;)

                                                     En av dom absolut bästa filmer jag ngnsin sätt!!Med Channing Tatum & Jenna Dewan!! =)                                        ------->   Han e så sjukt snygg!!!!!!! =D ;)   <-------

                                                                                                        Kolla in ansiktet å hans leende!!!Helt otroligt!!Jag e kär!!! ;)

Å nu har Madde farit hem för ett tag sen..Vi hann inte me att se resterande filmer men det kommer ju en morgondag oxå!!Tror dom andra filmerna får komma på tv:n imorgon!! =)

Nää..nu kanske man ska sova!!Hann ju inte diska idag så måste göra det imorgon innan jobbet å hade tänkt att ta sovmorgon så.. =)

Kram & Go Natt!

Till Pernilla:
Jag fick jobbet hos Lisen å Peder men kände att jag inte hade råd..endast mina räkningar är mer än den lilla pengen man fick..trist men var tvungen att tacka nej..å hon förstod!!Men är välkommen ner när jag vill..Kanske ska ner i sommar en sväng! =) Hoppas allt är super med dig!!Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: