Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Länge sen...

Kategori: Allmänt

Men har inte haft nå lust att blogga..sorry..

Men i fredags så var jag till stallet tidigt för att hoppa..Det fick bli en bana!!Å det gick väl bra!!Eller det gick riktigt bra om man inte ser till mina egna figther!!Men hästen skötte sig mkt fint!!Hoppade lite läskiga hinder å det var inge problem!! =)

Sen blev det att fara å jobba..Jobbade extra!Bra med lite extra pengar!!! =) Jobbade även extra på lördagen!!
Sen skulle jag å Madde laga värsta goda middagen men min mage har börjat krångla igen så det fick bli fruktsallad med glass istället!! =D Åhh så gott det va!!!! =) Sen när vi satt på jobbet kom jag på den briljanta idén att vi skulle gå ut!!! =) Men nyktert!!För Madde skulle jobba hela söndagen å jag skulle tidigt till stallet!!

Åh vilken mysig kväll vi hade å ingen stress som jag tycker att det alltid är när man ska ut!!!
Så vi såg om en film som vi hade hyrt å lyssnade en massa musik å massa annat skoj!! =)
Sen efter 12 ngn så for vi in mot stan me bil!!Å gick mot olivers!!Det var lite kö men den gick fort!! =)

Väl där inne var det skumt folk...å så var det Micke från Big Brother å hoppades att han skulle spela bra musik men det kunde vi glömma!!Han spelade ngn enstaka låt som var bra å sen var det mest massa skum musik..men det roligaste var nog ändå att jag träffade stefan å johan sen vi gick i skolan!!Så kvällen blev mkt bättre då!! =)

Sen på söndagen så var jag iväg till sävastnäs å red prinsessorna!! =) Gick bra..Pigga!! Sen hem å slöade resten av em/kvällen!! =)

Sen på måndagen så blev det stallet tidigt på morgonen..Hade plutten men det blev ingen ridning för han hade en lös sko..Å så ville jag tömköra men det går inte hlr när han har sår i munnen å går på hack!
Fick sen skjuts me linda in till stan..gick då till skomakarn me mina leggins som är trasiga..men dom öppnade inte förrens kl 9 å min klocka var bara halv så kom på att jag kunde gå å sola under tiden å dom har ju ett alldeles bredvid så provade det!!Å älskade det!!! =) Lämnade sen in mina leggins å tog sen bussen hem! Å då hann jag även vila i en timme för att göra mig klar för att åka å jobba å sen jobba hela dagen/kvällen!

Sen på tisdagen så vart det massa stall.först i sävastnäs å sen Lrk..alla hästarna skötte sig fint!! =)

På onsdagen så vaknade jag strax efter 9 å hade då sovit ca 11 timmar!!Skönt!!! =) Beslöt mig då för att jag skulle promenera in till stan å gå å sola å så promma hem!!Men kom på att jag inte skulle hinna gå in till stan eftersom dom har billigare före 11 där jag nu är å solar så tog bussen in å sen blev det prommis hem!!!Men guu så trist det var när jag inte hade nå musik!!!!!Skulle verkligen behöva fixa nå så att jag kan lyssna på musik!!!
Sen resten av dagen vart väldigt slö...Skööönt!!! =)

Å idag så har hag varit i sävastnäs på morgon/fm..Hästarna har skött sig super!! =)
Sen hem å slänga massa skräp å sen blev det middag hos mamma å så håller jag på att tvättar!!
Måste skynda mig till tvättstugan nu innan Criminal Minds börjar å efter det så blir det att dammsuga å sen nanna sova!!

men men..måste kila nu..kanske lägger in lite bilder sen från den gångna veckan!!!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: