Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Go Kväll!! =)

Kategori: Allmänt

Vaknade vid 9 ngn..låg kvar ett tag å myste!! =) Sen blev det att stiga upp å diska å fixade ett samtal å lite annat!!Sen duscha å göra sig klar för jobbet.Åkte tidigare idag för ville hinna förbi systemet å inhandla nga cider till imorgon..å sen på maxi å köpte en sak å sen hann jag äta lite lunch innan jag började jobba!Sen var det jobba hela dagen...13-21.15...

Mkt irritation på jobbet idag!!Å förstår verkligen varför!!!Fan så less vi alla har varit idag!!!Förstår f*n inte va dom tänker me!!!Men men..förhoppningsvis på kommer det inte gälla framöver!!

Sen hem å diskade lite å gick sen till mamma å lämnade massa matburkar å hämtade då lite lasagne som jag ska ha till lunch på jobbet imorgon!! =)
Slutar halv 5 imorgon å jag ska kräva att jag får sluta lite tidigare så jag hinner med bussen som går 16.25.För nu har jag varit snäll å ställt upp å tagit massa extra pass å stannat över när det varit kaos så nu SKA jag få sluta tidigare!!!!

För imorgon blir det firande av Skrållan som fyllde år i onsdags!!Dom har haft födelsefika idag men det kunde inte jag vara me på när jag jobba..Så imorgon har dom bokat bord på den nya nattklubben "AllStar".ska bli spännande för har aldrig varit där förut!! =) Å så blir det självklart fest oxå!! ;)

Men men..måste nu börja bege mig till John Blund!! =)

Go Natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: