Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Criminal Minds

Kategori: Allmänt

Tycker det är så bra!!! Det är det enda program som jag verkligen följer!! =)  Å så är det ju nu på torsdag kvällar å jag stänger aldrig då så är alltid hemma tills dess å det är super!! =)

                                                                                   

Å idag så har jag jobbat hela dagen!!Vart ändå inte så mkt filk som jag trodde...Eftersom Kevin var på Maxi så var jag förberedd på massiv folksamling men inte det..började undra om dom har annonserat för dåligt om det för det verkade vara väldigt få som visste om det!!Trist!!


Nu ska jag börja bege mig mot sängen för klockan ringer 05.45 imorgon bitti!!Ska till stallet å hoppa på morgonen.Ska hoppa bana med massa läskiga saker!! =) Så han lär sig!!! =)

Sen blir det jobb..ska jobba extra 13-21.15:Skoj..för Madde har kvällen då oxå!! =)

Men men..dags att dejta kuddarna!! =)

KRAM KRAM =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: