Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Vårruset =)

Kategori: Allmänt

Var ju hos tandläkaren igår...sist jag var där så hade dom nå fel me datorerna så dom kan inte kolla röntgen bilderna å komma in på deras sidor som tandläkare behöver...och gissa vad...exakt samma idag..hahaha =)
Men hon gjorde iaf en undersökning å tog nga bilder..tror hon hade tänkt göra nå annat oxå men de kunde hon inte..ooppss...sorry!! :p

Sen blev det att jag for ut till Madde å deras föräldrar!Där va även Nina,Ida å Elin..satt å såg på MTV Movie Awards.. =)
Dom var ju hel nöjda med tanke på hur bra det gick för Twilligth filmen!!!Dom e helt galna i den!!!! =)

Sen for jag å Madde in till stan å kollade på lite saker å sen ut till teamet å köpte ett par "spring" byxor till mig!!Me like!! =)

Se var det bara hem å slänga i sig lite middag..å byta om till den rätta outfitten!! =)

Så var det för vårruset!! =D Mötte upp Emelie, Maggie, Jessica WH å Eija! Vi hade ju ett lag från Maxi! =)
Madde å Emelie gick i de första ledet å vi andra i de bakom!! Å jag tänkte att om dom som springer hela rundan gör det på ca 30 minuter så ska jag iaf klara 45-50 minuter!!Det var mitt mål!! =)

Började riktigt segt för det var så många som gick i "fel" led........lkite irriterande!!!!Men men..det var bara att ta sig förbi alla..tänkte först hålla jämna steg med dom andra men kände att det gick inte..så jag drog ifrån å sen gick det bara av farten!!!

Är så ruskigt nöjd!!! Tror jag sprang nästan 4 km å hela banan å den är ju 5 km!! =D Å tiden slutade på 33.45 men så drar man bort 3 minuter eftersom det va de vi väntade på att få starta!!!Så ca 30½ minut!!!! Riktigt nöjd är jag!!! =)
Å knäna kände jag inte av någonting undet hela loppet!!! =D Wiiee =) Å det bästa/värsta av allt var nog att jag kände mig inte alls helt slut efteråt..men benen ville inte rikigt..tog nog ut mig lite för tidigt..men men..bättre lycka nästa gång!! =)

Sen efteråt så fick varje lag en fika påse..så vi satte oss å fika när alla kommit i mål!!Mysigt å gott men blåste nå otroligt!!
Så vi blev inte så länge..

Sen hemmåt å in i en varm dusch!!!Mkt skönt!!Blev sängen rätt tidigt! =) Somnade som en stock!!

Vaknade vid 7 första gång å sen vid 9 men orkade inte gå upp så vid halv elva drog jag mig upp... :p
Kokade havregrynsgröt å 2 ägg..Å åt de tillsammans me ett glas proviva!! =) Mkt gott!!!

Nu är det dags att göra sig ordning för jobbet!!Tänkte handla lite innan jag börjar oxå.
Jobbar nu 5 långa dagar på raken...hmmm...men men..bara att bita ihop!!

Men men..nu måste jag kila!!! =)

BYE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: