Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Sorry...

Kategori: Allmänt


Att jag inte bloggat på nga veckor men ha haft lite uppehål!!Har jobbat som en tok å vart i stallet å tagit hand om hästarna!! =)

Har väl hänt rätt mkt dom senaste veckorna.....men inget jag orkar dra upp här..dom i min närhet vet nog allt ändå!!

Å så har jag hunnit vara i stallen en del!!Var hos Plutten i veckan å longerade å tömkörde honom å han var superfin!!!! =D Gick ruskigt bra!!!!!! =D Å så har jag hunnit vara till prinsessorna nga ggr!!Så roligt för nu ska nog Virre börja hänge med dit ut!!! =) Hinner ju fara lite oftare å fara dit nu eftersom hon har bil så det är skoj!!Å underlätta lite för Skrållan!! =)

Å så har det ju varit midsommar i helgen..eller kanske fortfarande...?
Jobbade hela torsdagen..11.30-20.00..sen hem å slöade..fredag(midsommarafton) jobbade jag 8.45-17.15..alltså både öppning å stängning!!Var skumt... :S Sen kom Virre å hämtade mig å så for vi till hennes pappa å var en stund å åt lite glass å jordgubbar!!Mmm..gott!! =) Sen for vi till prinsessorna å red på planen!! =) Jag red först klockan å hon var superfin!!!! =D sen fick virre ta över å rida en stund så hämtade jag pian å red henne en liten stund!!Fin men hon känns trött å stressar så mkt..så myste mest på med henne..sen tog vi en skritt-tur runt hagarna..vågar inte rida nå längre bort för i början av veckan så har det varit en björn i trakterna..hjäääälp!!!!!

Sen vart det hem å tog det lugnt..tidig kväll!!! Sen lördag så öppnade jag 10.45 å slutade 16.30 =) Skönt me ett kort pass när man haft långa pass!!! =) Sen cyklade jag hem å sen till mor å grillade fläskfilé å annat gott!!!! ÅÅHH så underbart gott det var!!!! =D Sen ringde Sara efter jag lämnat en kommentar på FB att jag var lite sugen på att hitta på ngt under kvällen..så åt maten å for sen hem å hoppade in i duschen å gjorde mig iordning å cyklade sen in till Sara i stan!! =) Satt där i ngn timme å sen prommade vi mot allstar å kollade läget men där var det dött!!!Gick sen ner till färjan å satte oss å surrade å bara chillade!!Skönt!! =)  Skumt en stund där..å överraskande!!Men ändå roligt!! =) Kanske jag inte är så farlig ändå!!?? :p Vi vart less rätt fort så vi drog därifrån vid halv 12..gick nog ut för tidigt.... :-/  Gick förbi en sväng på allstar igen men där var det fortfarande lika dött..så vi gick å käkade på max å sen cyklade jag hem å var hemma strax efter halv 1..skönt!!! =)

Vaknade vid 9 imorse av fåglarna som kvittrar..hmmm...... gick ut å la mig på balkongen i solen i lite över 1 timme..skönt!!!!!! =D =D =D Surrade med madde i telefon..hon å barnen for kl 06.00 imorse ner mot sthlm å sen ska dom vidare till Gotland till madde´s mamma! =) Ha så skoj vännen!!!Men saknar dig redan!!!Syns om en vecka!! =)

Sen blev det frukost å nu måste jag börja göra mig iordning för börjar jobba om 35 minuter... :( tar cykeln dit å det tar bara 11-12 minuter..

Men men..tänkte lägga upp lite bilder från dom senaste veckorna..så får se om jag ids göra det ikväll!! =)

Förhoppningsvis får jag mysa ikväll!!! ;) Hihi..intresseklubben anteckar!!! ;)

Men men..nu måste jag skynda!!Ha de bra!!!!!! =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: