Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Lista

Kategori: Allmänt

Här kommer en lista jag hittade i en blogg jag läste!! =) Hoppas det är lugnt!! =)

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. ÄR DU SINGEL?
Jepp
2. ÄR DU LYCKLIG? Jo det tycker jag väl!! :)
3. ÄR DU UTTRÅKAD? Nää..ska ju snart åka å jobba...hmmm...
4. ÄR DU LEDSEN? Nej nej!
5. ÄR DU ITALIENARE? Inte direkt
6. ÄR DU COOL? haha..självklart!!! :p
7. ÄR DU FRÅN IRLAND? Nopp
8. ÄR DINA FÖRÄLDRAR FORTFARANDE GIFTA? Nej nej!!Tack å lov för det!!!!

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET?
Jag vill göra det!!!
2. HAR DU NÅGON GÅNG BLIBIT SÅRAD? Tyvär... :(
3. HAR DU NÅGON GÅNG TÄNKT PÅ SAMMA KILLE FLERA GÅNGER UNDER SAMMA NATT? Mmmm...  :(
4. HAR DU GILLAT EN KILLE UTAN ATT TALA OM DET FÖR HONOM? Hihi..de har jag nog!! ;)
5. HAR DU KYSST NÅGON UNDER DET SENASTE 2 VECKORNA? Jepp ;)
6. HAR DU HAFT EN HEMLIG BEUNDRARE? Förhoppningsvis!! :)
7. ÄR DU KÄR? Nja..elller jag vet inte..men finns stora känslor inuti mig... :(
8. VILL DU GIFTA DIG? Om jag hittar "den rätte" så absolut!!!

TVÅ ALTERNATIV

1. BILDDAGBOKEN ELLER LUNARSTORM?
Öhh..använder inget av det..
2. HÅR ELLER ÖGON? Ögon men hår oxå!! =)
3. HUNDAR ELLER KATTER? Katter men gillar hundar oxå!
4. NÅGRA FÅ BÄSTA VÄNNER ELLER JÄTTE MÅNGA "VANLIGA" VÄNNER? Några få bästa vänner! =) Love You!!! =)
5. COCA COLA ELLER PEPSI? COLA!!!
6. UTEKVÄLL ELLER ROMANTISK UTEKVÄLL? Beror på vem den spenderas med!!
7. PENGAR ELLER LYCKA? Lycka
8. DAG ELLER NATT? Samma som på 6:an!! ;)
9. MSN ELLER MOBIL? Mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. BLIVIT PÅKOMMEN NÄR DU FÖRSÖKT SMITA HEMIFRÅN?
Säkert!! :p
2. BRUTIT NÅT? Jepp..en arm när ja var yngre
3. GJORT NÅGOT DU ÅNGRAT? många ggr!!
4. HOPPAT BUNGY JUMP? Nopp..
5. LJUGIT FÖR NGN DU TYCKER OM? Säkert... :(
6. ÄTIT EN HEL TÅRTA? Haha..inte de
7. GJORT BORT DIG OFFENTLIGT? Garanterat!!! :p
8. VILJAT BLI TILLSAMMANS MED DITT EX IGEN? Hmmm...nja..
9. GRÅTIT NÄR ETT HUSDJUR HAR DÖTT? OJA!!!!! :(
10. VELAT FÖRSVINNA? Många gånger!!!

SENASTE...

1. TELEFONSAMTALET DU GJORDE?
Madde
2. TELEFONSAMTALET DU FICK? Sara
3. PERSONEN DU VAR MED? Sara
4. ROLIGASTE GREJEN SOM HÄNT? Jaa..händer mkt roligt men kanske att Carro fick butikschef´s jobbet!!! =D
5. PERSONEN DU SMSADE? Mats
6. PERSONEN DU TÄNKTE PÅ? Micke........
7. DU SKREV TILL PÅ MYSPACE? Ööhh..??
8. DU KOMMENTERADE? Madde..för hon har farit söder ut!! Miss you already honey!!!!!
9. DU TILLBRINGADE NATTEN MED? Micke
10. DU KRAMADE? Mats

Kommentarer


Kommentera inlägget här: