Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Helgen. . . . . .

Kategori: Allmänt

Jaa..man kan då verkligen säga att den här helgen har varit skum!!!!!


Men helgen började med stalljour!!Gick mkt bra! Tycker som att vi är snabba men tiden drar som iväg ändå..hmm..skumt!! När vi var klara med morgonen så skjutsade Johan hem mig..så var det bara att kasta sig in i duschen å sen fara å jobba..kom lite sent..stressade som en galning me tanke på att vi ändå skulle vara nga kort på jobbet..kom dit helt död å ser att det står 4 st i sj.sc.....lite less att jag hade stressat så när det var lugnt!!! Men jag var mestadels i KC för det var ju där som jag behövdes..å där var det bra me folk hela tiden..eftersom det var elitloppshelgen å allt!!! Men tiden gick ganska snabbt..sen får jag hem å gjorde mig iordning..


Å strax efter klockan 19 så kom Emma å hämtade mig så for vi till Frida å fixade resterande..


Hade en super kväll!!Gick ju lite pengar dock men tycker jag förtjänade det!!Speciellt nu i efterhand!!! :( Middag var super god!!Men lite lite mat tycker jag!!! =/ Sen festade vi hela natten lång!!Mkt skoj!!Var jätte mkt folk som man kände!!! Så det var roligt..var hemma vid 4 ngn..


Vaknade redan vid 9 på morgon av att mobben plingade..låg å messade ett tag å försökte sen somna om men det gick inte så gick upp å la mig på balkongen!!!Bakis!!!!! :-/ Men skönt!!

Satt sen mest framför tv:n å datorn å bara slöade..tog mig sen en härlig prommis till konsum å inhandlade lite gott!! Å massa surr i telefon blev det oxå!!


Sen ringde Mamma. . . .  å sa att Tusse blir bara sämre å sämre nu.. :´(


Tusse är min/familjens katt..Vi hade hans Mamma så var med när han föddes på mammas 30 års fest!! :p

Å efter 2 veckor så blev deras mamma påkörd..var super jobbigt!!! :( Så då var vi tvugna att mata dom med nappflaska!!!Helt underbart sött!!Jag var 7 år å det känns som att det var igår jag satt där i deras inhägnad å matade dom!!Tusse & Tussan!! =) Sen har Tusse följt me oss överallt!!!Tussan försvann tyvär när vi flyttade upp hit.. :( Men tusse har varit med hela vägen!!Han är ju bara ett år yngre än Daniel(lillebror) å han e ju äldre än Mickis(lillsyrran).


Men det senaste året har hal bara blivit sämre å sämre..han fyller ju dock 18 på lördag så han har ju varit me väldigt länge!!! =) Å jag tackar så otroligt mkt för den tiden!!ÄLSKAR DEN KATTEN NÅ SJUKT MKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kan inte förstå att den är dags nu...har redan grinat floder..Så vi skulle ha farit me honom på onsdag men det passade inte då så det blir nog nästa vecka!!Så han kommer få hinna bli 18 år!! =) Sen kommer jag & Mamma att fara me honom!!!!!Hade verkligen behövt dig Carro!!!!Du vet hur det är!!!När jag var med dig när din älskade Mysen var tvugen att lämna oss!!!!!Men du bor ju 140 mil bort så blir svårt!!


Sen kom nästa slag...som jag dock väntat mig...men nu vet jag iaf hur det är!!!Skönt men tycker så sjukt mkt om honom så kommer ta ett bra tag att komma tillbaka..ska prata ikväll... :(


Men nu måste jag börja göra mig klar för jobbet..tänkte promma men får se om jag hinner!!


Lägger in lite bilder på min älskade Tusse-1991-06-06 - 2009-06-? :(


                 

ÄLSKAR DIG TUSSE NIELSEN!!!!!!KOMMER ALLTID KOMMA IHÅG DIG SOM DEN UNDERBARA VÄN DU ÄR!!DU HAR GJORT MITT LIV SÅ MKT BÄTTRE!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: