Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

hej. . .

Kategori: Allmänt

har som inte haft nå å skriva...vill inte bara skriva massa dystra saker..fast har varit ganska dystert dom senaste dagarna...

Har varit ledig 3 dgr me idag..mkt skönt!!!Behövde det!!Måndagen på jobbet var verkligen inte rolig!!!Men tack tjejer för allt stöd!!! =)

M ringde i tisdags...skönt å prata med honom!!Men saknar!!!!!

Sen har jag bara varit hemma å tagit de lugnt..promenerat en massa..å så va jag å mammi å lämna in cyklarna..

Har inte haft lust att fara till stallet heller..jag vet att dom behöver min hjälp men har verkligen inte lust eller ork!!! Det känns tungt oxå med tanke på att stallet  brukar vara det stället jag rymmer till så fort det är jobbigt...för där försvinner alla problem..men det är inte samma sak längre...vet inte va jag ska göra!!!Visst..det är väl roligt när jag väl är där...men...

Sen på kvällarna så är det nog värst..jag har aldrig haft problem med att vara själv på kvällarna å annars!!!Tycker det är skönt..men nu är det inte så längre!!!Kvällarna är hemska..känner mig så fruktansvärt ensam...varför är det så nu???Kan ngn svara på det????

Men men..nu ska jag sluta sitta här å deppa..för det hjälper inte..

Men igår blev det grillning hos mamma!!!Ruskigt gott!!! =)

Sov ut länge imorse.. =) Gjorde mig en macka å så for jag ut å joggade lite vid vattnet!!me mina nya joggingskor!!Gick mkt bra!!men det blåste nå otroligt mkt..men var bara ute i ca 25 minuter..skulle bara prov springa i skorna å så ikväll ska vi ju vara me i VårRuset!! =) Ska vara med i gruppen "Lunka"..där varvar man raska prommisar me joggning..de känns som de kan passa mig!! =)

Men nu måste jag börja göra mig klar för ska åka in till stan å gå till tandläkaren..HATAR att gå dit!!Men idag tror jag dom bara skulle gör nå undersökning å nå annat så hoppas jag klarar det!!!Sen ska jag förhoppninsvis möta upp Madde så ska vi gå en runda på stan å kanske ta en fika..sen bär det hemmåt å göra sig iordning för vårruset!!

Men men

Tjao



Kommentarer


Kommentera inlägget här: