Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

=)

Kategori: Allmänt

Jaa.. =) lika duktigt på att skriva här som vanligt!!

Skriver nu bara ett snabbt inlägg för måste gå å sova!!

Har grillat ikväll!! Mkt gott!! =) Fick oxå besök av Cissi å Gisela!! =) Mkt trevligt!! =) Det blev en himlans massa surrande!!Alltid lika trevligt!!! =)

Imorgon blir det fest!! =D Hemma hos mig!! Wiiee =) Å innan festen startar så är det nga få som kommer hit så ska vi göra nå mat eller nå eller om nina får som hon vill så blir det att gå till pizzerian!! :p Får se va dom händer!! =)

Ja just de ja..för er som läste det förra inlägget jag skrev... jag var väldigt deppig då!!!Men vi tjejer har ju en tendens till att förstora upp ALLT i vår omgivning som jag såklart hade gjort!!Haha :P  Men vaknade av ett sms kl 06.33 å sen hade jag ett stort leende på läpparna hela dagen!! =D =D =D Å sen lite senare ett trevligt telefonsamtal!! =D
Så det var inte så farligt ändå!! :-p

Sen har det varit lite stall i veckan oxå!! =) Haft plutten å prinsessorna!!! Var ut idag å red på klockan å pussade en massa på pian!! =) Klockan var så gudomligt underbar så jag näst intill grät!!!!! =) =) =)

Sen idag var jag å Virre på stan å handlade lite!! =) Mkt nöjd me mina köp!! =)

Nää..blev inte så kort ändå..men mer kommer inom en snar framtid!!Men nu måste jag gå å sova så jag kommer upp i någorlunda tid så jag hinner sola å massa innan det kommer massa folk hit!! =)

Puss & Kram

p.s. slänger in nga bilder på dom sötaste!!! =)

                                      

                                       

Kommentarer


Kommentera inlägget här: