Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Dags att sova kanske??

Kategori: Allmänt

Klockan ringer ju halv 8 imorgon bitti..så det kanske är dags att bege sig mot sängen...??

Men iaf..dagen har ändå gått hyffsat snabbt..har varit en hel del folk på jobbet idag!! Men då går tiden snabbare så helt okey för min del..stängde KC idag..var inte direkt den bästa synen..var kaos i hela kundcenter!!Värre än vanligt!!! Så fick börja med att städa å fixa överallt!!!Lite less måste jag säga att jag är!!!Man skriver lappar å pratar me folk å alla tycker exakt likadant men ändå ser det lika ut!!!!!!!!!Förstår inte varför..för det underlättar så sjukt mkt om alla gör det dom ska!!!Nää..nu ska jag inte klaga nå mer.....

Kom sen hem iaf å tog mig 2 kvällsmackor..Gott!! =)

Sen dess har jag set på filmen "Eigth Below"..Den filmen är ju baserad på en sann historia!!Å tycker mkt om den filmen men den är sorglig!!Så har runnit nga tårar!! :(

Imorgon är det Sverige´s NationalDag!! =) Då har dom fixat på jobbet så alla ska ha på sig Sverige tröjor!!Skojigt..Hoppas bara att ALLA tar på sig som..för det är inte lika roligt om det är ngn som struntar i de..men det är de ju alltid..så vi får väl se vilka som står ut imorgon å kommer me röda tröjor!! :p

Har öppningen i kc imorgon å ska sen jobba till halv 5..sen vet jag inte va som händer..inte fest iaf!! Kanske ska hänga lite me Madde..men vi får se vad som händer!!Deras syster Emmy har nu ikväll kommit hem från Asien där hon varit nästan ett halvår!! =) Ska bli skoj å se henne!! =) Så dom ska väl säkert hitta på nå!!Men tror systrarna å kusinerna minus Madde skulle festa så får väl se va som händer.. =)

Men men..ska bege mig mot sängen nu!!

Go Natt

Kan inte sluta tänka på dig..... :( Eller vill inte!!!!! :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: