Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Center Stage - Turn It Up =)

Kategori: Allmänt


Älskar den filmen!!!Den är så jukt bra!!! =) Undrar hur många gånger jag sett den..går nog inte att räkna!! =) Haha =)
Den gör mig så glad å sprallig!!! =) ;)

Det känns som det behövs just nu!!! men efter filmen tagit slut så känns det likadant igen..fan va jag saknar!!!!! Jag försöker verkligen inse fakta å gå vidare men det går inte!!!!! Kan inte ngn bara radera bort den biten ur min hjärna???SNÄLLA!!!Fast vill ändå inte glömma för mådde så bra då!!!!Var så sjukt glad!!!Men nu är det inte så längre så jag måste försöka gå vidare...men man kan ju inte bara trolla bort känslor...varför kan man inte det egentligen!!?Skulle behövas nu!!! Det var alldeles för länge sen jag hade dom här känslorna!!Hade näst intill glömt bort hur det kändes att tycka om ngn så här sjukt mkt!!!!! Men men..kan inte älta det här längre.... :-(

Men iaf...

Igår vart det jobb hela dagen..cyklade hem!!Skönt!! =) 11 minuter!!det går som ganska snabbt ändå!!
Sen vart det hem å laga lite kvälls mat å så såg jag lite film innan det vars dags för sängen!

Vaknade som vanligt utav fåglarna som sitter PRECIS utanför mitt sovrumsfönster..önskar dom ngn kunde vara ngn annan stans men nej..varje morgon är dom där å kvittrar!!

Gick sen ut å la mig på balkongen å solade i ngn timme..åt lite frukost å sen for jag med virre till sävastnäs å hämtade hennes stegräknare som hon glömde i helgen..å passade då på att smörja upp tränsen,martingalarna å sadelgjordarna!! =) För det är Jane-Träning mån å tisdag!!Hade velat vara med idag men var tvungen å jobba men imorgon är jag ledig så då ska jag vara där å kolla å hjälpa till!! =) Å så har jag plutten oxå så ska rida lite dressyr me honom!! =)

Imorgon måste jag gå upp tidigt..för mellan 8 å 10 så ska en tekniker äntligen komma å kolla vad det är för fel med  min tv eller dekoder!!! Så kanske jag äntligen kan se lite tv!!Ska sen ringa till com hem å gnälla å säga att jag vägrar betala fullt pris nästa månad eftersom jag inte kunnat se tv på snart 1 vecka!!!!!!!

Ska försöka ladda upp lite bilder nu från kameran!! =) Virre tog en hel del biler när jag red prinsessorna förra veckan å så kanske det finns nå mer bilder!!Har en del i mobilen oxå så måste försöka få igång den oxå..men det gör jag imorgon när jag väntar på teknikern!!

Men men..nu till bilderna!!

Bye //J

Kommentarer

  • Sara säger:

    Ja du dessa känslor ibland önskar man att de bara kunde försvinna men tyvärr så måste de lägga sig av sig själv även om det är svårt. Du får försöka tänka på att är det meningen så blir det ni. Kram vännen

    2009-06-23 | 10:44:20

Kommentera inlägget här: