Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Vilken kväll!!!! =)

Kategori: Allmänt


Japp!! =) Riktigt trevlig kväll!!Förutom nga stunder där på slutet när min mage bråkade lite... å så när jag var på väg att få  sova inne i stan utanför allstar!! :p Men till slut löste sig allt å jag fick cykla hem!! =)

Sen början av dagen var väl inte den bästa men defenitivt resten av dagen har varit super!!! =D Har varit i stallet å ridit pian!!! =D Var ut på ridvägarna runt i sunderbyn!!Helt underbart!!Å hästen var så himelsk super fin!!Vi hade världens mysigaste å lugnaste ridtur!!! =D Den behövde nog både jag å älskade pian!! =D =D

                                                                         Hon gör sig alltid så sjukt bra på bild!! ;) Rena fotomodellen!!!! :P =)

Sen fick jag mig middag innan jag for hem!! =D Va jag tycker om denna familj!!!Har som fått mig en till underbar familj!!!Love them!!!! =)

Pratade me Mamma under kvällen å hon ska ringa å boka tid för tusse imorgon...väldigt blandade känslor!!!Kommer vara så jobbigt att ta bort honom men det är de bästa för honom!!!!Men kommer vara tungt!!! =( Älskar dig Tusse!!! =)

                                                                                     

Å nu under kvällen har det bara varit lugnt!!!Sitter å surrar en massa på msn!! =)

Men nu ska jag fortsätta prata vidare!!

Hörs imorgon!!!Å så hoppas jag snart att jag får min kamera som Nina har så jag kan ladda upp lite bilder från gårdagen för det togs sjukt mkt bilder!!haha =D
Men tror Nina skulle komma förbi en sväng innan hon börjar jobba så tar hon förhoppningsvis me mina kamera!! =) 

Go Natt!! PUSS!!

Å JAG HAR SEMESTER!!!!! =D =D =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: