Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Ojojoj...

Kategori: Allmänt



Va länge sedan det var jag var här inne å skrev nå..Men har som tidigare sagt inte haft lust eller ork att skriva..har jobbat ganska mkt oxå nu dom sista veckorna!!

Men dom sista veckorna har förutom jobb bestått av fest å hästarna å umgås me vännerna!! :) Mina Carro har ju även varit upp i 2½ vecka!!!! :D Å under dom veckorna så hände det en massa skoj!!!!Du är bäst gumman!!!!Saknar dig massor!!! =)

Har nu jobbat sen i torsdag..jobbade hela helgen..blev väldigt lugn i helgen!Är dessutom pank så hade som inte råd att göra så mkt!!Men i lördags efter jobbet så for jag hem till Madde! =) Vi såg en massa på tv å surrade å sen kom nina så då gick vi till grillen å köpte lite mat!!Gott!!! :D Sen blev det film å massa tjejsnack!!!Vilken underbar kväll!!Har saknat dom!!!!! =D Tror jag var hemma kring halv 2..sen jobbade jag hela söndagen!!
Måndag så var det lugnt på fm å sen var det jobb hela kvällen!!

Å i tisdags så var jag å Agneta(skrållan mamma) å hämtade ett vitrinskåp utanför Piteå!!!! =) Har länge velat ha ett å nu hittade hon ett i nsd så hon ringde på det på en gång!!! =D Me like it a lot!!!!! =D Sen skulle jag egentligen vara ledig den dagen å umgås me Nina...men annika ringde från jobbet å ville att jag skulle komma in å jobba för Jessi WH va sjuk...hade som lust att vara ledig men jag behöver ju pengarna å så skulle ju madde vara 903 så då sa jag ja!! :)
Slutade kvart över 9..cyklade hem å började fixa lite här hemma..sen kom patrik över å joinade mig!!Han hjälpte mig även med att montera upp en lampa som jag absolut inte förstod mig på!!haha :P Sen blev det soffläge för oss å såg en massa tv..tror jag kom i säng halv 4..ojoj :P

Å igår så blev det endast slött på morgon!!! Skönt!!! :) Å sen jobb resten av kvällen!!

Å idag är det sista arbetsdagen för mig på nästan 3½ vecka!!! =D =D =D Så jobbar 14.30 - 19.30!! =D
Sen ska jag nog mest ta å röja upp här hemma..dammsuga å massa annat så det är fint!! :)

Å i helgen ska jag ta hand om prinssessorna!! :) Å på lördag så blir det fest!!!!! =D =D Först ska jag, Madde, Nina å Andreas å kanske ngn/nga fler å käka på AllStar!! =D Sen blir det fest hos Cissi!! Å sen blir det utgång!!! :D

Nää..nu ska jag gå å fixa lite innan det är dags för att åka å jobba mina 5 timmar!!!! :)

Ha de bra!!Kram!!!!! =D

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: