Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Hmmm....

Kategori: Allmänt

Jaaa.. klockan börjar bli rätt mkt..å jag är fortfarade vaken..inte bra!!

Men iaf..Jag, Sara å Marie gick iväg till allstar å tog en cider å hälsade på Patrik å Wase å dom andra..var väl där i en halvtimme kanske..sen begav vi oss ner till färjan! Gick in dit..dom köpte var sin cider.. satt å surrade en stund å gick omkring lite..sen tyckte jag att det fick räcka för mig..s gick till allstar surrade me patrik en sväng... sen....

Gick jag upp mot corsica...där jobbade Micke ikväll!! :S Var så underbart att träffa honom igen!!!!Men faaaaaannnnn...!!!! :(
Stod å surrade med honom i över 1 timme!! =D ;)  Sen kändes det som att det var dags att sätta sig på cykeln..så sa hej då å han bad mig ringa imorgon så får vi se om vi ska ses nå..han ska ju jobba imorgon kväll så får träffa han då igen!!Sen kanske han skulle komma å ta en öl eller nå efter han slutat jobba!! =)

Kom hem för lite mindre än 1 timme sen å har nu suttit å lyssnat på massa sköna låtar på youtube!! =)

Men nu måste jag bege mig till sängen så jag orkar upp å fara till stallet imorgon innan fesligheterna ska börja!! =D

Puss på er!!!!! =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: