Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Heeeeeeello!! =)

Kategori: Allmänt

Så idag blev det stan me Nina..Hittade en kjol som jag tänkte att jag kanske ska ha imorgon men måste in å byta till en större storlek för den va ruskigt tajt...å vill ha lite större så det blir att byta till en större!! =)
Sen gick vi mest å snurra runt överallt å inte gjorde så mkt..
Å så besökte vi systemet oxå inför imorgon!! ;) =)

Sen vart det hem å slöade ett tag innan Sara säger att dom ska ut en sväng å kolla läget å tyckte jag skulle me..tvekade lite för ska ju ut imorgon..men va fan!!Jag har ju semester!!! =D så fixade till mig lite å bytte kläder å så satt jag på cykeln på väg in till stan igen!! =) Så nu sitter jag hos sara å dricker en god cider!! =D

Ska nog börja gå inått nu..blir väl allstar en sväng å sen blir det kanske färjan!! =)

Men men..nu ska vi kila!!

Puss!!! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: