Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

God eftermiddag =)

Kategori: Allmänt


Hoppas allt är bra med er alla!! =D För det är de med mig!! =)

Har varit i stallet på morgonen å ridit Emma å Pian!! =) Båda var mkt duktiga!! =)  Sen blev det stan me Nina å byta kjolen!!Å så hittade jag lite annat smått! =) Sen blev det systemet åt Madde å så gick vi å solade!!Skönt!!!! =)

Sen for jag hem å har nu äntligen kommit på va jag ska ha på mig under kvällen!! =D Tog jäkligt lång tid å har rivit ut ALLA mina garderober!! Hehe... :p Sitter nu å dricker en iskall cider å ska gå å sminka mig nu å ska börja cykla strax före 18!! =) Ska sen möta upp Madde,Nina,Andreas å hans kompis Johan.Så blir det middag på AllStar!! =D Mumma!!! =)

Sen efter middagen så går vi till Cissi å festar gärnet!!! =) Sen blir det utgång!!Lite överallt!! Hehe..ska gå förbi Micke oxå som jag lovat!!! ;) =)

Men men..nu måste jag börja skynda mig lite!!Haha

Hoppas vi ses ute ikväll!!!!!!! =D


PUSS PUSS PUSS =)

                                     Innan utgång på Olivers.Vi var båda nyktra!!Å en hel del dans ingick i kvällen!! =)

P.S.Här är jag å madde i vintras!! =D Bästa vännen!!! =D Ska bli så roligt att festa me henne igen för det var väldigt länge sen så ska blir så jäkla roligt!!! =D Puss på dig gumman!!Love you!!! =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: