Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

trött!!

Kategori: Allmänt

kan man ju lugnt säga att jag är!!!har jobbat hela dagen...såå jäkla tråkigt!!Är så dött nu på jobbet!!Å så här kommer det vara i nga veckor till..trist!!

Har varit ganska glad idag!!  =) Men har funderat rätt så mkt....å läst om å om igen...varför funderar vi tjejer så mkt??Varför vänder vi ut å in på allt dom säger å inte säger??
Kan ngn svara på det???????
Å gör dom det??

Men men..efter jobb så blev det tv å datot..å gjorde korv me bröb..väldigt simpelt!! =)

Är nu ledig till fredag kl 13!! =) Ska bli skönt!!Hade velat jobba lite extra men fanns inga pass..

Så imorgon blir det att vara hemma å städa å dona..å på onsdag å torsdag har jag Plutten å på torsdag så ska jag till Sävastnäs å ta hand om prinsessorna!! =) Jag å Elli hade planer på att jag skulle träna för Linda på torsdag men hon har ju inga träningar nu när det är lektioner i kalla...så måste styra om planerna..kanske hoppa på onsdag fm istället??!!
Måste ringa Elli imorgon å prata ihop oss! =)

Men nu måste jag nanna sova för e ganska så trött!!

Go Natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: