Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

SNÖ!!!

Kategori: Allmänt

har vi fått en hel del dom sista dygnen..blä..å kallt är det...

Guu va skönt det var att sova ut idag!!!Å hade stängt av ljudet på mobilen å lämnat den i vardagsrummet..haha =)
Tror inte jag gick upp ur sängen förrens halv ett..hihi ;)

sitter nu hemma å inte gör så mkt men tänkte ta tag i disken snart!! =) Men har så lätt att fastna här framför datorn.. :P det blir ju lätt så när man sitter å surrar me favvo tjejjerna å lyssnar på så bra musik!!! =)

Å idag så blir det stan me frida..ska försöka hitta ett svart linne!! =) För enligt frida så ska vi gå ut imorgon!!Ni skulle ha hört anledningen..haha men den var så lång så ids inte dra den!!Så får se om det blir utgång imorgon...är inte så jätte sugen men enligt Ulrika så SKA jag gå ut imorgon..haha..jäkla morsa!! ;) But love her anyway!! =)

OJ då..blev ett litet uppehåll...

Men nu måste jag verkligen försöka sätta igång!!Ska vara i stan på 2 timmar å ska då ha hunnit fixa en massa å gära mig klar!! =)

Å har lovat erika att jag skulle slänga in en bild sen på mitt nyfriserade hår..Eller om jag väntar till imorgon då det är färgat oxå!! =)

Men men..nu måste jag sätta fart!!

Kram på er 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: