Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Nedräkning!!!!! =D

Kategori: Allmänt

Har jag haft dom senaste dagarna!! =) Ikväll så går ju mitt tåg mot Sthlm!! =) Kommer fram vid 10 till centralen..måste då ta mig till ngn buss som ska gå ngnstans!! :p Sofia kan inte möta upp mig direkt vid centralen så får se hur det här kommer att gå! :p

Dom senaste dagarna har bestått av jobb å mera jobb!!I söndags så var jag först med Sussie´s stalljour..det gick bra men vi var lite långsamma...för dom har börjat me nå jäkla kort som man måste följa...skumt men förstår varför efter en introduktion av Marie S.. =) Sen vart det hem snabbt å ta en dusch för att sen åka å jobba på maxi!! Jobbade där 13-21.15
Gick otroligt mkt lättare än va jag trodde..var inte alls helt död eller ens trött vid dagens slut när jag då varit igång sen 06.15.. =) Blev lite TV å begav mig sen mot sängen!!

Å igår jobbade jag 8.45-16.30..å det var ganska dött men ändå lite mer än va det varit dom senaste veckorna!!
När jag slutat så handlade jag lite res saker som tidning,godis,chips å dricka å en ljudbok som jag ska lyssna på under tågresan!!måste bara hitta mina hörlurar...ngn som vet vars dom kan vara???Gick sen förbi apotelet å köpte lite nödvändigheter!! =)

Väntade sen på Madde å hon kom å hämtade upp mig så for vi hem till mig å jag bytte å om å tog oss varsin macka!Klädde sen på oss mkt kläder å begav oss ut!!Var ganska kallt från början...-17 visade temp-mätaren!!Brrrr...
Promenerade in till stan å gick å solade på Sun Tan..skönt!! =) Sen prommade vi hem..kom då på att vi var tvunga att skynda oss lite för Lipstick Jungle var ju klockan 9!Så det var vi tvugna att vara hemma till!!Å Madde som den kaffadrickare hon är var ju tvungen att ha kaffe men jag har ju ingen kaffe...så ringde till mor så vi gick förbi där innan å hämtade kaffe å bruden!! =) Sen for madde hem efter programmet å jag gjorde klart för tvättning!!Så har tvättat allt som jag ska ha med mig..Tror jag var klar vid 02.å var då ganska trött så det blev raka vägen i säng!!

Vaknade idag vid 10..låg å myste med mina prinsar ett tag eftersom matte åker idag å kommer inte hem förrens om 1 vecka!!Så min underbart snälla mamma ska ta hand om bebisarna!!Tror syrran kommer vara här oxå!! =) Så dom kommer klara sig alldeles utmärkt!!Även fast jag kommer sakna dom!!Som jag alltid gör!! =) Är så tomt när dom inte ligger i sängen å sover med mig!!!

Nää..nu måste jag börja sätta fart!!Har inte packat en enda grej än så länge!!Å hade tänkt städa upp lite innan jag ska fara!!För strax innan 19 så måste jag börja fara in till stan för tåget mot Sthlm går vid 8!!

Men men..Ska ta med mig kamera å allt så ni kommer bli uppdaterade!!! =)

Ha det bäst alla!!!!!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: