Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Nanna sova!

Kategori: Allmänt

Blev en promenad i det sköna vädret!!Var väl ute en timme å prommade..gick förbi konsum på hemvägen å handlade lite oxå!Behövde verkligen komma ut å fundera å hann fundera rätt mkt..å mitt funderande gav resultat!! ;-)

Sen blev det mat!!Lövbit med vitlökskroketter å kall bea-sås!!MMMMMmmmmmmm Så otroligt gott det var!!!

Hann inte heller bada katterna idag så det får bli imorgon istället!! =)

Å imorgon blir det tidigt att gå upp!klockan kommer väl ringa kvart i 6 å då är det bara att klä på sig å gå till bussen å fara till stallet!!Ska hoppa plutten på morgon!!Å Elli slutar jobba kl 07.00 så vi ska fixa det då på en gång.å så kommer polisen å ska träna me hundarna kl 09.00 så då måste vi vara klara å ha bygt bort!!

Sen tänkte jag oxå hinna på stan å kolla om jag kan hitta mig en axelväska..för skull verkligen behöva en när vi är i Gbg!! =)

Å nu är det exakt 1 vecka kvar tills jag sitter på tåget påväg till Sthlm å Sofia!!! Wiiiee =D

Men men..nu måste jag bege mig mot sängen!!!

Go Natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: