Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Ledig...

Kategori: Allmänt

Jaaa..då var det tisdag å jag är ledig idag!Faktiskt ändå fram till fredag!! =)

Idag har det inte alls hänt nå..har bara varit slö å legat i soffan å sett på tv me datorn i famnen!! =) Men har varit duktig å tagit mig an den enorma högen med disk!! =)

Tänkte nu klä på mig lite varma kläder å bege mig ut i det härliga vädret me kameran å se om man får nå mysiga bilder!!Sen tänkte jag oxå att katterna skulle få sig ett bad idag!!Det var nu väldigt länge sen så kände att det är dags för det nu!! ;) Dom lär inte bli allt för glada men dom säger inte emot alltför mkt!!=) Dom e ju så duktiga!!
 
Hade även tänkt gå till Mamma å få i mig lite god middag men fick tidigare veta att syrran ligger i kräksjukan så ska hålla mig därifrån nu i nga dagar!!tur att jag inte varit där på ett tag!!! =)

Å Nu sitter även Carro på tåget på väg upp till luleå!! =) Ska bli så skoj att träffa henne!! =)

Nää..ska nu bege mig mot kläderna å å ta mig ut i kylan!! =)

Ha en bra dag alla!!Å DU!!Hör av dig!!! ;)

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: