Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Länge sen..

Kategori: Allmänt

Blev ju då sjuk som jag trodde i onsdags...blev knappt ngn sömn alls...så messade till skråll å Elli att jag inte kunde ta hästarna!!För i tiden hade jag farit till båda stallen!!Men har lärt mig att min kropp säger ifrån när den inte orkar för mkt..
Så det blev hemma hela dagen!!Å har ju världens snallaste mamma som for till apoteket å köpte nässpray å näsdukar å sen fick jag lite melon å juice å kakor!!Tack snälla mamma!! =)
Blev att sjukanmäla sig igår från jobbet oxå..så låg hemma hela gårdagen oxå.. :)

Vart sen för snål så gick å jobbade idag!!Men fick sova hela natten inatt å kände mig faktiskt ganska pigg imorse!! =)
Så jobbade 11-19!Gick faktiskt mkt snabbt!!Man har ju typ rast hela tiden!! :-p Men det var lite jobbigt för halsen krånglade lite..men bättre än väntat iaf!!! =D

Sen vart det lite handling å sen hem till mamma som hade lagat fläskfilé å potatisgratäng så snodde me mig lite till kvällsmat å till middag på jobbet imorgon! =)

Har nu sett Melodifestivalen..var väl ändå ganska bra som gick vidare!Men jag hejade på Amy Diamond!!Men hon gick ju till Andra Chansen!! =) Å så fick hon ju nån Internationell röst..va nu de menas me..ingen aning!! :p

Tänkte nu gå å sova för imorgon blir det en lång dag!!!Ska först vara med Sussie på hennes stalljour från ca 7-? å börjar sen jobba kl 13 å jobbar till 21.15..så ska börja dra mig mot sängen snart!!Men såg helt plötsligt att en bra film är på tv nu..men har sett den ett X-antal ggr.. :p Så det blir nog sängen snart =)

Å nu är det inge länge tills jag åker mot Sthlm!!!!! =D LÄNGTAR SÅ MKT ATT JAG VET INTE VAD JAG SKA TA MIG TILL!!!! :)

Men men..nu ska jag börja göra mig klar för sängen!! =)

Go Natt alla!!! =)

å

Happy Valentines Day till alla kära å galna!! =)

Å ELIN!!Jag tänker på dig vännen!!!! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: