Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Go Natt

Kategori: Allmänt

Så nu är man i Sthlm hos Sofia!!Så roligt att träffa henne igen!!!!Vi har kännt varandra nu i ca 17 år!! =) Å det kan ibland gå veckor mellan vi hörs å vi har haft nu som tradition att vi åker till Gbg Horse Show tillsammans eftersom vi har lika stort intresse i hästar å allt där runt omkring!!Å detta är nu femte gången vi åker å men hade uppehåll år 07.Å även fast vi kan höras/ses väldigt sällan så är det ändå som att vi umgicks häromdagen!! =) Ska försöka få med henne på kort för jag kom på att jag har inte ett enda kort på oss tillsammans så det måste jag fixa!!! =)

Å idag så har vi mest yrat runt här hemma å sofia har försökt packa..sen så har vi varit på hoppträning för Haking..å sofia var med me busfröet Cambelloue M? Hade förväntat mig mkt värre efter de jag fått höra från henne men tyckte det gick mkt bra!!! =) Å han var duktig tränaren oxå!! =)

Å imorgon bär det av mot Göteborg!! =) Ska bli så jäkla skoj!!!!Läääängtar!!!!! =D

Men men..nu ska jag sova lite innan vi ska upp imorgon..halv elva ska vi åka från gårdsplan å innan det ska jag ha hunnit packa om väskan å säkert göra en massa andra saker oxå!!!Tror kanske vi ska fixa stallet innan..

Men men..Go natt!! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: