Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Förkyld!!! :(

Kategori: Allmänt

Blä..har varken tid eller ork att att vara sjuk!!! :(

Men idag på morgonen så var jag i stallet..å hoppade plutten!!Det gick ganska bra!! =) Finns lite som behövs tränas på men i det stora hela så gick det mkt bra!! =) Hoppade först 5½:an Den är han jätte duktig på!!
Sen blev det en 3-kombination!! =) Den hoppade han oxå mkt bra!! =)

Sen blev det hem å vila lite i soffan å sen göra sig klar för att träffa Carro på stan som är uppe från Gbg!! =) Å vi gick till Mat & Prat för att få go mat!! =) sen blev det lite vandring på stan!! =)

Sen hem å ta det lugnt å det var då förkylningen slog till ordentligt!! =(

Å imorgon så kommer det bli full rulle!! Har först hästarna i Sävastnäs å sen till LRK å ha Plutten!!Får väl se hur mkt jag kommer orka å om jag ens orkar fara ngnstans imorgon!!men jag måste iaf fara å köpa nässpray å näsdukar!!!

Men men..nu ska jag bege mig mot sängen å hoppas att sömn gör mig friskare!!

Go Natt!!Å håll rummarna att jag e bättre till imorgon!!!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: