Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Fest!! =)

Kategori: Allmänt

Blev det igår!!Var inte alls planerat..eller för frida har det varit planerat enda sedan förra helgen..haha :p
Jag jobbade som tidigare sagt till halv 6..då kom madde å hämta mig å så for vi hem till mig å satt å surrade en stund tills jag frågade madde om hon inte skulle hänga me mig å frida ut..hon hade dessutom tänkt tanken!!
Så hon for hem till sig å hämtade partygrejorna å jag hoppade in i duschen!!Sen färgade vi håret på mig å började dricka!! =) Sen blev det smink å på klädning!! =) Å så kom frida strax innan elva..(hon hade varit på middag å var nykter) vi gjorde oss klara å for sen in till stan!!Var inte alls ngn kö när vi körde förbi å efter vi parkerat bilen å skulle gå å ställa oss i kön så hade den fördubblats...lite less...å ganska kallt var det ju..fingrarna höll på att förfrysa men var inte så kallt för resten av kroppen.. Hihi =) Men madde å frida höll på att frysa ihjäl!! =) Men efter ett tag kom vi in iaf!! =)

Å där blev det massa dans å gott att dricka å så lite flörtigt såklart!! ;) Så kvällen var helt perfekt..förutom att jag tappade bort alla en stund..men hitta dom sen så då blev det super igen!!! =) Sen blev det matstället å go pizza!!Mmmm =)
Sen kom Mats från smedsbyn å hämtade oss!!Tack det var super snällt!!! =) Vi körde hem jessica till breviken å tommy till östermalm..sen for vi in till matstället igen....... ;) å sen bar det hemmåt!! Det var planer för efterfest men jag skulle ju upp till stallet å madde skulle jobba å dom var så sega på att äta så vi sket i den..Ångrar mig lite idag tyvär..men men.. har ju gått ganska så bra ändå!!! ;-)


Å idag har jag varit i stallet å tagit hand om plutten..trodde inte ridhuset skulle vara ledigt å ville inte rida ut om han skulle vara knäpp å jag hade inte tid till de!Men det var ledigt så tömkörde honom då!!Han var riktigt duktig men behöver träna lite mera på hans glp!! =)

Sen blev det att fara hem å se massa tv..sitter nu å funderar på om jag ska orka hålla mig vaken till halv ett..för klockan elva är det världscuphoppning å halv tolv är det Criminal Minds som jag missade i torsdags!!Men vet inte om jag orkar vara vaken så länge..blev ju inte alltför mkt sömn i natt...

Vi lär väl se om du lyckas hålla mig vaken!! ;)

Slänger in nga bilder från igår!! =)

Puss & Kram


Jag hemma hos mig innan kvällens utgång!! =)                              Vådå gröna ögon??? :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: