Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Fest!!! =)

Kategori: Allmänt

Japp..det blir det ikväll!! =)

Har jobbat idag..8.45-17.30..Jobb dagen gick otroligt fort!!Å har kännt mig på super-humör hela dagen!! =) Så skönt efter dom senaste dagarna!! =D 

Å ny sitter jag med färg i håret!!Madde har nyss färgat det å ska snart gå å spola ut den!! =)

För madde var ju bara tanken att hon skulle vara å färga mitt hår å sen hänga lite å sen fara hem å sova typ..men inte det inte!! ;) Jag övertalade henne att följa med ikväll me mig å frida..å jag lovar!!Hon var inte svår flörtad!! ;-)

Å så har vi världens party stämning!! :D Sitter å kollar på Justin Timberlake´s konsert "Future Sex Love Show" som jag å Carro var å såg när han var i Sthlm!! =D Behöver jag säga att den var så jäkla bra??!! :-p så var ju tvungen att köpa dvd;n!! =)

Men men..har inte riktigt tid att skriva mera nu för måste börja sminka sig å göra sig snygg!!Hehe...försöka kan man ju alltid!! ;)

Hoppas vi syns ikväll!!! ;)

PUSS & KRAM

Jag å Madde innen festen hos Frida sista helgen i Januari 09!! =)
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: