Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

En ganska bra dag ändå... =]

Kategori: Allmänt

Japp..nu har jag med Madde´s hjälp skaffat mig en ny/en till blogg..Ska nog ha den här istället för den e mkt snyggare än min andra!! =) Tack darling för hjälpen!! =)

Igår aå avslutades väl inte dagen på bästa sett kanske...men det var nog rätt beslut ändå!!Hoppas jag..

Å idag så vaknade jag vid 9..gjorde mig färdig å for in till stan å HairTeam.Ulrika är uppe nu så då måste jag passa på att göra mig fin!! =) Men det blev bara klippning å ögonbrynsfärgning för måste spara pengarna så köpte färg istället så ska madde färga mitt hår på lördag! =) Blev riktigt nöjd med klippningen!!Blev även snedlugg!! =) Glömde fota men ni får en bild senare..om ni nu vill ha en förstås...?

Var klar där kvart över elva..tänkte då att eftersom jag e lite tillfaxad så ville jag inte åka hem så jag gick en runda på stan å var in på Gina där jag 9/10 ggr hittar ngt som jag bara måste köpa!! ;) Å så även idag!! =) Men som tur så var det en massa rea där så hittade till slut 4 plagg(tunikor)..Har insett att jag kan ha tunikor nu å trivs riktigt bra i det!! =) Å idag köpte jag sådana som man kan ha till vardags..dom jag har redan är mest för fest..tycker då jag iaf!! =)  Å för 4 tunikor så betalade jag 256 kr!! =D Kan det bli nå bättre!! =) Sen begav jag mig till Lindex för jag behövde strumpbyxor som är lite tjockare!!Hittade 2 fina å köpte även ett par skitsnygga benvärmare!! =) Sen tyckte jag att nu har jag shoppat för mkt så gick till bussen snabbt så jag inte skulle hitta på ngt annat..haha ;) 
Men kände efter gårkvällen att jag behövde lite nytt å shopping kan verkligen hjälpa!! =) Är så nöjd med dagens inköp!! =)

Sen for jag hem å gjorde mig lite mat å lunch till jobbet..å trodde jag hade bra med tid på mig innan jag skulle å jobba..haha..kollade på klockan..oopps..bussen går om en kvart å jag ville vara lite fin idag när jag var så snygg i håret så snabb-sminkade mig å tog på mig nga av dom nya plaggen å sprang till bussen!! =) Hann med den dessutom!! =)

For sen på jobbet å köpte utfyllnads-sula till mina nya stövlar å det belv helt super skönt!! =)

Sen vart det jobb 14.30-19.30!Verkligen jätte skönt me ett kort pass!Men var ganska jobbigt att jobba idag med tanke på går kvällen!Men men..det var bara att ta sig igenom den!! 

Sen vart det hem å byta om å så kom madde å hämtade mig så for vi å solade på SunTan!Sköönt!! =) Sen blev det en tripp till kvantum å handlade lite smått å gott.Sen hem till mig å så gjorde vi varma mackor!Å så blev det en massa surande å fixande!! =) 

Å imorgon är jag helt ledig!!Både från jobb å stall!!Så jag tänkte fixa på lite här hemma å sen när frida har haft sina lektioner så ska vi "hänga" som hon tyckte vi skulle göra!!Så blir en sväng på stan å kanske att vi ska gå på bio..men vi får se vad som händer!! =)

Men men..nu ska jag gå å göra mig klar för att sova en lång natt!!!å stänga av ljudet på mobilen!!! =)

Go Natt!!

Puss & Kram =]

Kommentarer


Kommentera inlägget här: