Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Tjabba tjena halå! =)

Kategori: Allmänt

Hann aldrig uppdatera igår..blev så sent!!
 
Var å jobbade mintt korta pass..kändes ganska onödigt!!Fick mess av Michaela att Plutten´s sko hade vridit sig å rickard skulle inte ut till lrk förrens på torsdag å Pelle kunde tydligen inte heller..så  jag ringde Jennie för jag hade som på känn att hon kunde de där!! =) Å mkt riktigt!!! =D Så hon kom ut strax innan 9 å drog av skon å satte sen på den igen!! =D TACK!!! =)

Sen blev det hem..var hemma strax före 10!Blev mat å duschen å sen i sängen å så ringde söt å så blev det lite surrande å sen natti natti!! =)

Imorse ringde klockan kvart i 8..for iväg å jobbade till halv 5 å sen direkt till stallet å Plutten!!Snälla Michaela hade tagit sig till stallet å gjort allt förutom mockningen!!! MKT TACK!! =) Å  hade kollat upp sen tidigare att ridhuset skulle vara ledigt från kvart över 7-8 så tänkte passa på att rida lite dressyr!!Så när jag kom till stallet så mockade jag å sen var det bara att vänta på att klockan skulle klocka på =) Gick sen in å började rida..men det gick åt skogen!!Han fick mjölksyra efter endast 15 minuter..Tyckte han var riktigt konstig å tänkte först inte på de eftersom vi red på de underlaget förra veckan å det gick ju super men nu blir det inte lika omskött så nu var det rikitgt djup..vart lite orolig att skon som satt löst hade gjort så han blivit öm av det men ville gå ut å testa så vi gick till lrf-planen å red en sväng..å där va han jätte fin så det var nog bara underlaget!! =) =) Sen fick Michaela skritta av å jag gick in å började fixa de sista..hann sen inte me stall bussen så fick ta en senare buss!Var hemma halv 10..

Hade imorgon bitti tänkt att jag skulle hopps lite på morgonen men det blir det inte pga underlaget!!!Så då fick Michaela ta honom imorgon så får jag lite ledigt!! =) Så imorgon blir min första helt lediga dag utan jobb eller häst på ca 3 veckor!!! =D Ska bli skönt!!Men hade tänkt att jag skulle röjja upp här hemma lite! =) Skulle vara bra om jag kunde göra det på fm å så har jag ledig em!! =) Men har tänkt att jag ska sova ut ordentligt imorgon så vi får väl se va som händer!! =)

Men men..nu orkar jag inte skriva nå mer..har tyvär inte hittat sladden till kameran ännu..eller rättare sagt..har inte hunnit leta efter den!! :-p

Men som sagt!! GO NATT!! =) Nu ska jag vänta på att M ringer å sen blir det sängen!!!

PUSS & KRAM! =)




 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: