Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

SOL!!! =D

Kategori: Allmänt

Vaknade imorse av att solen lyste in i rummet.. =) Mkt härligt!! =) Steg upp strax innan 9 å klädde på mig lite kläder å tog me mig telefonen å satte mig på balkongen å solade å bara låg å lyssnade på musik å hade de super härligt!!! =D

Blev sen frukost ute på balkongen!! =)

Hade ju tänkt städa å diska idag men det blir inte nu iaf..för tänker inte stå innen å städa när solen skiner där ute å inte ett enda mål till himlen!!! =)

                                        

Så här härligt såg det ut från min balkong!! =) Låg i ca 2½ timme!! =) Hoppas man fått lite färg!! =)

Men men..ska ta å byta om å gå ut å ta mig en promenad tänkte jag!!Kanske går å hem till en kompis å surrar lite senare oxå!!Om hon vill det! =)

Men men..nu lämnar jag er =)

PUSS =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: