Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Nice!! =)

Kategori: Allmänt

Detta har varit en ganska så bra dag hittils!! =D

For ju imorse till stallet å hoppe tränade med Plutten! =) Tog samma linje som sit å tog även hacket idag!!
Å va bra det gick idag!!! =) Det gick såååå mkt bättre!! =) Visst att vi har mkt kvar at träna på men idag är jag super nöjd med honom!! =) Å Eva var där å red samtidigt som mig å hon sa att det syns på honom atthan tycker verkligen att det är super skoj!! Så det var roligt att höra!! =D Men måste erkänna att hästen e jätte duktig nästan hela tiden..det är tanten som sitter där ovanpå som ställer till det!! Men idag tycker jag att jag red bra!! =)

Men men..Å nu har jag fått pengarna.. =D Så har betalat av massa saker!!! =) SÅ UNDERBART SKÖNT!!!!Å vilken sten som har släppt från hjärtat!!! =) Ni som vet va jag pratar om: ni förstår.. å ni som inte fattar....haha =)

Har nu öven bokat min Sthlm´s resa i maj. Jag & Carro ska gå å se Beyonce LIVE i Globen!!! =D Ska bli så jäkla skoj!!!
Ska då även träffa en annan person oxå!!!Längtar!! =) ;)

Men men..nu ska jag ta å vila en stund å sen blir det att göra sig klar för ska då träffa Therese som jag inte umgåtts me på tusen år..så ska vi fara in till stan å fika å surra en himla massa!! =)

Men men..måste kila nu!! =)

Bye 

Slänger in en bild på Plutten oxå!! =)
En utav mina första ridturer på Plutten!! =) Vilken sits!! :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: