Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Lååång dag!

Kategori: Allmänt

Vilken dag det har varit!!!Så sjukt mkt folk!!!Jag å Ruth stod i kc mellan 11-13 å vi hade kö ner till dörrarna..å den blev aldrig kortare!!!!Å stressigt var det oxå...

Sen imorse så kom jag inte upp i sängen..var helt död även fast jag sovit säkert 9 timmar!!Om inte ännu mer!
Skulle sen försöka boka klart biljetterna till Beyonce men det gick fortfarande inte att betala..de va nå fel!!Så ringde till mamma å fick henne å köpa biljetterna åt oss..å nån stans på vägen så vart de fel..så hon råkade köpa ståplats..
så fick ringa till Ticnet å höra om det gick å ändra för vi vill inte ha ståplats!!Å det gick men måste ringa dit på måndag fm å fixa de sista så har vi dom biljetterna vi vill ha!! JIPPIE!!! =D

Höll oxå på att missa bussen..den hann tom köra från hållplatsen men stannade när den såg mig! TACK!! =)

Efter jobbet blev de lite handling som jag glömt igår å ett par mjukisbyxor =) Sen gick jag förbi Miss Mac p köpte mig en goo pizza för va alldeles för trött för att laga mig nå mat!!

Å nu skulle jag kunna gå å sova men känns lite för tidigt så ska försöka komma på nå att göra eller nå..
sen slå en signal till Söt! =) Saknar!!!!Men kan jag sakna...??? besvärligt detta!!! =)

Men men..nu blir de annat å sen sängen!!!Jobb hela dagen imorgon!!!

BYE BYE

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: