Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Heej =)

Kategori: Allmänt

Oj...va länge sen det är sen jag har uppdaterat!!Har inte haft så mkt tid..har bara jobbat som en galning å sen tagit hand om finaste hästen vars ägare är i dalarna och Paris!! =) men jag bara tackar å tar emot!!

Å i onsdags å torsdags så har jag å Plutten varit med å tränat för Åsa Hellström!Det har verkligen gått super bra!!Har fått helt underbara tips!! =) Det var ban-hoppning i torsdags å han var så super jäkla fin!!Bara ryttaren orkar rida!!!!!E så jäkla nöjd me honom!!!!!!!!!! =D =D =D =D Förhoppningsvis kommer det bilder snart!!Det var en hell flickor som var där å tog kort!! =)

Å igår vart det Allstar med tjejorna!! =) mkt nice!!! =)

Men men..nu måste jag bröja hoppa in i duschen för ikväll ska jag på Gala Middag!! =) Med tre-rätters =D
Kommer nog bli en toppenkväll!!!Hade dock velat att Micke skulle följa med mig men det kan bli lite svårt när han är å jobbar i Sthlm!! =) Men men..jag ska nog klara mig!! =)


KRAM PÅ ER ALLA!!!!! =D

                                   


Här får ni en bild på finaste hästen från i sommras!!!!! =D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: