Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

God dag =)

Kategori: Allmänt

Så igår var jag vaken å så på finalen i världscup hoppningen!! =)

Å som väntat så vann Meredith Michaels Beerbaum på SHUTTERFLY!! =) Helt otroligt ekipage!!!Ser så sjukt lätt ut!! Hon gick igenom alla banor felfritt!! =D Man kan säga att hon utklassade hela världen!!!!! =D GRATTIS!!! =)


Sen blev det sängen å sen ringde klockan kvart i 6 imorse!!Då var det bara att stiga upp å fara till stallet!!Mockade å fixade klart allt..hade tänkt rida ett hårt dressyr pass idag men eftersom att en framsko sitter löst så gick inte de..Försökte hela morgonen att få tag på Rickard men han ville inte svara så Plutt fick gå ut i hagen...Hoppas få tag i honom under dagen å hoppas att han kan sömma till hoven så jag kan rida för han får inte vila mera!!!Fick sen skjuts me Linda in till stan å begav mig hemmåt!Skulle då ta en snabb powernap å sen kliva upp å diska å sen duscha..men powernapen blev nästan 2 timmar lång så då vart det duschen å nu sitter jag här!!Å ska snart bege mig till jobbet!!Ska jobba hela 3½ timme idag..vet inte riktigt om jag orkar... :-p

Får se sen om jag kanske åker till stallet efter jobbet å kollar om ngn kan slå nga sömmar..??Michaela skulle vore så himla snäll å fara å ta in honom efter hon slutat skolan!!! =D TUSEN TACK!!!!!! =D

Men men...måste nu göra mig klar för att åka å hobba..bussen går om 8 minuter... =)



TJO TJO =)


PUSS =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: