Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Go Natt

Kategori: Allmänt

Blev en riktigt skön promenad!! =) Var typ runt hela stan.. =) Var ute å promenerade i 1½ timme..å gick på hemvägen förbi komsum å handla mjölk å juice å då tog min ork slut.. haha =) vart helt slut..så den sista kvarten hem kändes som en evighet å mina ben var som gele..hehe =) Så gick hem å la mig å vilade en stund!! =) Mkt skönt!!Var helt slut!!! =)

Sen gjorde jag mig lite middag =) Pannkakor fick det bli..å så tvättade jag nga mattor! =)

Sen for jag mot stan å till Sara..Hon sa att hon inte hade nå att bjuda på så jag gick å köpte kladdkaka å grädde =D Det va grymt gott!!!!! =D Satt å surrade ett bra tag om allt å inget.. =) 

Sen for jag hem å sen har det blivit en massa surrande först me Micke å sen Carro..Mest svammel blev det nog..haha :p

Nu har jag ätit 2 mackor å borde verkligen gå å sova för e ganska död!!

Ska imorgon till hästarna i sävastnäs.. =) Sen blir det förhoppningsvis städning å diskning..skulle ju ha gjort de idag men eftersom jag satt i telefon hela kvällen så blev det inte av!!

Men men..ska nu försöka dra mig i säng.. =)

Puss & Kram =) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: