Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Go kväll =)

Kategori: Allmänt

Så igår var jag å mina underbara vänner på Gala Middag i Börjeslandet!! =D
Det var Maggie som var den som anordnat det det hela!!En våg till henne!! =)
Kvällen bestod av go mat, lekar, utmaningar, karaoke å massa annat skoj!!! Å guuu va roligt vi hade!!!Tror vartenda en som var med håller med mig till 100 % =D Vilken toppen kväll alltså!! =) Å alla var så fin klädda oxå =)

Jag hade en helt underbar kväll!!Måste tacka Micke oxå som fick mig peppad att gå för var inte så jätte på på att gå strax innan!!Han har dock helt å hållet tagit åt sig all ära för att jag hade en sån toppen kväll =) Men det lät jag han göra!! ;) För han hade ganska stor del av det hela!!! =) =) =)

Sen blev det hem å göra sig klar för sängen å låg sen å babblade en massa i telefon!! Nöjd med samtalen e jag oxå! ;)

Tänkte lägga in lite bilder från gårdagen men hittar inte sladden till kameran/datorn så får ta det när jag hittar den!! =)

Å idag så har jag varit i stallet på dagen..J*vla häst från början men duktig häst efter ett bra tag!! Å i allt tjaffsande så trampade han lös ena sidan på vänster framsko...Less!!!Så måste försöka få ngn att slå dit nga sömmar!!Måste fara dit imorgon bitti å hade tänkt rida men får väl se om jag kan det..vet inte om jag vågar släppa ut honom när skon sitter så dåligt.. :-/ Får se imorgon bitti vad som händer..ska prova ringa Rickard å se om han kan!! =)

Men men..ska se klart världscupen nu i Las Vegas..Även fast jag skulle behöva gå å sova när klockan ringer kvart i 6 imorgon bitti!! =) Sen blir det jobb..Från kvart i 2 till halv 6..Jobbigt alltså... :p Sen på kvällen måste jag ta tag i mig själv å städa å diska här hemma!!!

Men men..ha de bra alla..å jag är ledsen om jag är för glad!!! =D =D

KRAM PÅ ER!!!!!!!


 

Kommentarer

  • Erika säger:

    För glad?? DU kan väl inte vara fööör glad? Det är ju bara helt underbart!:)

    2009-04-20 | 08:48:58

Kommentera inlägget här: