Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Go Kväll =)

Kategori: Allmänt

Vilken bra dag det har varit idag!!! =)


Var me Therese på stan i över 3 timmar!!Satt på Mat & Prat å åt den goda foccatian(fel stavat antar jag) =)

Sen har vi vandrat fram å tillbaka runt hela stan..Jag hittade nga linnen å liknande å så med Therese hjälp så hittade jag även en väska som jag så länge velat ha till ett super pris!!!! =D TACK GUMMAN!!! =D


Sen blev det hem å gick förbi tvättstugan å såg då att det fanns ett rum ledigt så bokade de å gick hem å hämtade tvätt å slog igång 2 maskiner..Orkade endast tvätta de nödvändiga som underkläder å linnen mm.. =) Sen ringde jag å fråga Mamma om hon skulle följa me till kvantum å handla..å efter mkt tjat så fick jag me mig henne..så tog bussen å den fula( men ack så smart!) kärran å for på kvantum!!Det blev stor handling för mig!!Massa bra saker som är måsten!!Så där rök 1000 väldigt snabbt!!Men nu behöver jag inte handla på ett tag förutom småsaker!! =)

Sen ringde söt idag!!!!! =D Ojojoj..hur ska de här gå till..... :-/     =)

Å nu har Carro bokat sina tågbiljetter!! =) Å va skoj de ska bli!!!Längtar!!! =) Skulle boka å betala konsert-biljetterna oxå men de vart nå fel så de gick inte...ska försöka imorgon bitti igen!!Eller så ringer jag till Ticnet å bokar istället!! =)

Men men..nu ska jag pallra mig i säng..ska jobba imorgon 11-19 å innan de ska jag försöka hinna fixa en sak!!Wiiee =)

Men iaf..nu är det John Blund som väntar på mig!!!!

PUSS & KRAM =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: