Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Bra dag! =)

Kategori: Allmänt

Har jobbat hela helgen å igår!!Så det har inte hänt så mkt annat..

Har gått å oroat mig helt i onödan å varit grinig å ledsen å massa annat..även fast Madde med flera sa att tänk inte så det är säkert bara ett missförstånd!!Men jag e så van vid att det inte är ett sådant..men denna gång fick jag tjii!!!För nu hade jag fel!! =D

Men..igår blev det lite väl sent..vart ett himla massa surrande i telefon!! =D      ;-)
Å imorse ringde klockan vid 9..då gick jag upp å fixade me min nya telefon!!! =) ME LIKE!!! =)
Sen prommade jag mot bussen..ringde å väckte M.. =) å for å tog hand om finaste hästarna!!Pian var jätte fin!!! =) Super nöjd med henne!!Men däremot va klockan inte fräsch!! =( Vet inte va de är men hoppas vi får reda på det snart!!!

Sen blev det hem å sat framför datorn en sväng å sen in i duschen å göra sig klar för att åka å möta upp fia i stan! Var så roligt att träffa henne igen!!!!Vi har som inte haft tid till att träffas nu på jätte länge så de va såååå roligt!!!
Å det blev Waldorf för oss..åt vitlöksbröd me aioli som är ett måste!! =) Sen blev det pizza!! =)
Sen efter vi ätit så prommade vi till Roasters å jag drack en varm O´boy å så blev det fortsatt massa surrande!! =)
Tack vännen för en super kväll!!! =) Det måste vi snart göra om!!!!! =D

Kom hem för 1½ timme sen å har nu försökt klura på massa saker!! Hoppas jag kan förstå hur det ska vara imorgon!!Annars måste jag ta hjälp av nå proffs!! =) Hehe =)

Å nu har jag å carro fixat klart nästan allt för Stockholm!!!! =D Wiiee =) Det blir nästan 5 underbara dagar i huvudstaden med med Carro å BEYONCE!!!!! =) Å så en till såklart!! ;) Längtar så mkt så jag vet inte va jag ska ta mig till!!!!! =D

Slänger in lite pics från idag!! =)

                                                                                                             


                                          

Men men.. ska börja bege mig mot sängen men innan de blir de att slå en pling till M!! =)

Puss å Kram alla!!!! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: