Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

A Walk To Remember

Kategori: Allmänt

Har sett den filmen nyss å den är så grymt bra!!! =) Sorglig men såå bra!!! =)
Sorry Madde..men var bara tvungen att se den!!men jag kan se den igen när vi ska se den!! =)

Nu är det Criminal Minds..sen blir det nog sängen!!Är grymt trött!!Har varit en lång dag på jobbet å sjukt mkt folk!!!

Sen var jag förbi mamma en sväng å surrade lite å sen blev det hem å göra mat!!

Men men..ska se klart tv:n nu å sen blir det sängen för imorgon bitti ringer klockan tjugo i 6. Då blir det att åka till stallet!!Ska hopp träna med Plutten!!Tänkte att jag skulle ta samma övning som i helgen för den gick inte så bra..så imorgon ska jag göra på lite annat sätt!!  =)

Är ledig imorgon så stallet på morgonen å sen blir det ganska lugn!! =) Kanske stan en sväng!! =)

Men nu ska jag kila!! Bye bye =)

Puss ;)

Kommentarer

  • Madde säger:

    mäh taskigt av dej att se den ;) Vi ska ta och se den nästa gång jag inte har barnen så jag får gråta lite ;)

    Kram gummsan =)

    2009-04-03 | 00:47:24
    Bloggadress: http://maddefor.blogg.se/

Kommentera inlägget här: